Автомобіль вважався народним - він був доступний за ціною, непримхливий в експлуатації та досить надійний. Через незвичну форму кузова автомобіль отримав прізвисько “горбатий”.[gallery type=3 id=17806,17809,17808]
Автівку експортували й за кордон. Була розроблена спеціальна версія 965Е/965АЕ "Ялта" з поліпшеної звукоізоляцією і внутрішньою обробкою.
[gallery type=2 id=17810,17813]⠀
Також існувала і праворульна версія "Запорожця". Створена вона була для працівників пошти. Таке розташування керма спрощувало роботу листоноші. Він міг виходити безпосередньо на тротуар, біля скриньки.
[gallery type=2 id=17807,17811]⠀
Побачити різні моделі "запорожців" можна у музеї техніки "Фаетон". З 2013 року там функціонує окремий зал, де представлені ці автівки.
[gallery type=2 id=17812,17814]